Kung Fu Fighting

Och om vi gjorde. Nu räckte det inte riktigt men helt ärligt var det skönt, ingen har orkat kämpa ända in i finalen ändå, för trötta var vi. Men snygga var vi i alla fall.

Det hela började igår kväll då ett gäng geishor och ninjor satt mitt ute i skogen och hade det allmänt trevligt. Sen drog vi in till stan där det var fest utan dess like, och tiden flög snabbt förbi och helt plötsligt var klockan tre och vi satt i Klaras etta och åt nattpizza och var ganska redo att sova. Några i alla fall. Efter lite flum från vissa goa töser, och två killar som satt och pratade livet ur sig somnade vi äntligen. Runt fyra så där. Sen vid sju var det bara att dra sig upp från sängen, eller i mitt fall: soffan. Sov i leggins, pyjamaströja, tjock kofta och med ett lakan och en jacka som täcke. Men åh vad bra jag sov.

Sen var det Ållympiaden och jag tror de flesta var för trötta för att ens bry sig, men vi försökte i alla fall. Och vi hade nog lite kul i alla fall.

Vid kvart i tolv var jag hemma och stod väldigt länge i duschen och jag har nog knappast varit med om bättre. Sen var det flera timmar i soffan som gällde, någon timmes sömn och sen var det bara att sätta sig här. Funderar lite på om jag ska se filmen jag sov mig igenom nyss eller om jag ska skriva lite bok. Har inte bestämt mig, men jag skulle ju kunna bjuda på en liten bild, om det finns nån bra... :P


Jag var rätt himla snygg igår alltså... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0