Innan klockan byter år

Jag är taggad till tusen! Och jag har börjat mitt nyårsfirande på bästa sätt. Med grill och mys på berget med grannarna. Mycket trevligt! Och sen lite chill här hemma med lite spel och lite fix och sånt. Och snart är jag redo att måla naglarna och hoppa i klänningen. Rätt kul att det tar en massa timmar innan man ens är i närheten av klar.

Ja, och imorgon (klockan elva, så jag kommer nog vara pigg) bär det av till Mora. Som jag har längtat! Vilket betyder att ni äntligen kommer slippa mig i några dagar, skönt för er va? ;)

Nej, nu är det dags att fixa lite, sen bär det av! Ha en jättebra kväll alla! Och gott nytt år!


Från en mycket bra dag i Kungshamn med mycket bra släkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0