I will tell you anything

Jag har haft en så himla bra kväll. Suttit och kollat på gamla filmer från gamla härliga år hemma hos grannarna. Typ när jag och Julia skulle bada i deras barnbassäng i trädgården. Rent spontant kul. Så mycket skratt och mycket minnen har det blivit ikväll. Och jag insåg hur mycket jag och Julia har gått igenom tillsammans. Och hela den familjen egentligen. De har sett mig at my best, och de har sett mig fruktansvärt ledsen, och de har sett mig flummig och helt tokig, och de har sett mig nere och förstörd. Och de är lite som en extra familj. Det känns lite som om man sitter hos familjemedlemmar när man är hemma hos dem. Väldigt bra. Jag minns alla nyår med dem, hemma här, hemma hos dem och i Kungshamn. Och kul har vi haft, och bra har det varit. Och jag har några riktigt fina minnen med dem.

Nu ska jag avnjuta några avsnitt av Vänner tror jag. Så himla underbart att bara kunna välja och vraka mellan ALLA avsnitt, dock drar jag nog igenom säsong två och tre nu innan jag börjar titta fritt, var ju ändå ett tag sen jag såg de avsnitten.

Och imorgon börjar mellandagsrean, passar mig och min plånbok ganska perfekt. Haha, ska leta efter en snygg väska att ha på nyår och så. Blir nog bra det.


Bra folk!

Kommentarer
Postat av: Julia

säger detsamma <3

2009-12-26 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0