I never saw the signs

Sunday on the run. Lite så känns det, upp, iväg, hem, iväg, bio, hem, iväg och så kommer jag hem sen igen. Det är precis så min dag har sett ut. Bara sista iväg och sen är dagen över. Känns lite som att jag inte har hunnit inse att det är söndag än, men äh, det hinner väl ikapp mig det med.

Jag ska i alla fall snart iväg och plugga latin med Klara och Emmy, vi ska hålla tal i veckan (på svenska, inte på latin tack och lov) och jag har absolut inte en blekaste aning om vad jag ska skriva om. Så att få hjälp av tjejerna kan inte bli mycket bättre.

Jag har sett New Moon på bio idag, jag som inte ens ville se Twilight för jag tyckte att den var så himla överskattad, utan att ens ha sett den. Boy! Vilka fördommar jag hade, båda var ju lysnade verkligen. Och ett trevligt tjejgäng var vi minsann.

Ja, mycket mer än så hade jag egentligen inte att bjuda på, ni kan får höra en låt och sen ska jag väl dra iväg. Ha det!

Bra låt, bra akustisk :) Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0