I giorni

Då var fredag kväll över den med. Klockan är inte ens tolv och jag är helt totalt slut. Tror de här biverkningarna har gjort mig helt utkörd, ska snart gå och lägga mig tror jag, kan behöva lite sömn. Sitter i min säng och lyssnar på Ludovico Einaudi, väldigt bra "jag-ska-snart-sova"-musik.

Imrgon ska jag köra bil, köpa julklappar i Skövde och sen chilla loss med vänner. Bra lördag tror jag. Ska hinna plugga lite också tror jag, sen är det helt klart dags att ta det lugnt. Se en film, äta onyttigt och leva livet. Kan bara bli bra.

Usch vad ont jag har i min arm nu, känns som nån ha slagit mig om och om igen och så fort man nuddar armen känns det som ytterligare ett slag, kul att ha legat helt död i soffan för att man vill klara sig undan grissjukan. Väldigt. Känner mig nästan misshandlad eller nåt..

Nej, nu ska ni få ta och avnjuta en helt sjukt galet fin låt. Värd att lägga på minnet, helt klart.


God natt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0