Hello Hurricane

Torsdag morgon då. Jag gick upp för lite mer än en timme för att hinna duscha, skriva klart spanskan och allt. Nu är klockan strax efter åtta och jag ska snart gå till skolan och ha spanska. Den gick fort att skriva klart nu, inspirationen bara hoppade på mig och jag gjorde klart den på kanske tjugo minuter. Helt okej.

Ser fram emot att redovisa svenskan idag, kommer bli riktigt bra tror jag. En massa skratt och ont i magen senare och den är perfekt. En bra reklamfilm som jag kan tänka mig att hela svenska folket skulle älska. Haha.

Jag försöker trycka i mig lite julkänsla, sitter och lyssnar på julmusik och hoppas att jag får inspiration att köpa julklappar i helgen. Måste göras då jag snart börjar jobba och då är det inte många dagar man kan hinna med att köpa julklappar. Får väl skriva en lista med saker jag kan tänka mig köpa till folk.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er med allt sånt här. Ska dra mig till skolan lite då, sen blir det religionplugg och välgörenhetskväll. Good stuff!

See Ya!

Och bara väldigt mycket btw: Idag ska jag lyssna på OneRepublics nya när jag går till skolan, det är lite därför jag vill gå tidigare... I alla fall: Underbart blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0