Driving my car

Wiho, idag tog jag körkort och det känns rätt himla bra vill jag lova. Har kört bil mest hela dagen och det känns rätt härligt att sitta där i bilen och kunna sjunga med i Audioslaves Be Yourself utan att nån behöver höra hur falskt det är. Vilken känsla.

Nu sitter jag och fixar en skiva med lite härlig musik att lyssna på i bilen när jag kör omkring och njuter. För det måste man ha, en skiva med bra musik att köra bil med. Och så fort den är klar ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, lyssna på lite musik och ta tag i det där med att läsa böcker, för det var ett tag sen men hinner man inte så hinner man inte. Men idag hinner jag. Bra.

Den här låten är först på min skiva, för första gången jag hörde den för typ hundra år sedan tänkte jag att den låten ska man köra bil till. Och bra blir det minsann. Enjoy!


Citizen Cope - Son's gonna rise, galet bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0