I sink us to swim, we're marching on.

Vaknade på det mest obehagliga sättet idag. Låg på armen som jag tog grissprutan (som mamma säger) i och det var så långt i från bekvämt man kan komma. Gör ont som tusan och svårt att röra armen. Och som om det inte var nog ska man ha ont i resten av kroppen och dras med huvudvärk och typ feberkänsla. Men det går väl över det med.

Fredag nu då, underbart måste jag säga. Har väntat på den här helgen i vad som känns som hundra år, fast så har det bara gått fem dagar sen sist det var helg. Konstigt det där.

Nu har det gått nästan fem dagar sen jag började det här inlägget också skulle jag tro. Skulle lagt mig i soffan med te och Oskyldigt dömd för länge sen men jag fastnade här liksom. Inget ovanligt, och känner jag mig själv rätt blir det väl datorn till sällskap mesta tiden idag. Första fredagen på typ hundra år som jag faktiskt ska vara hemma. Kanske kan vara bra. Spendera lite tid med min mamma och lillebror, pappa är ju på läger och kommer hem imorgon. Så ikväll blir det chill med mamma och lillebror.

Helgen i övrig blir lite chill men lite plugg också. Först och främst chill och julklappsshopping i Skövde med mamma, sen antagligen ut till Bella imorgon kväll, sen bio med värsta gänget på söndag. New Moon, och jag som inte har sett Twilight än. Haha men det får göras imorgon, det löser sig alltid.

Nu ska jag göra annat. Vad vet jag inte, men jag hittar på nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0