Just slow me down

Nu ska jag ljuga och säga att jag älskar tio centimeters nysnö blandat med en cykel, massa post, oplogade gator och oskottade trottoarer. Men med lite musik funkar faktiskt till och med det. Men att ställa sig i duschen i eftermiddags kan ha varit bland det bästa på länge, verkligen.

Ja, då var det julafton imorgon då. Känns verkligen inte som det men känslan kommer säkert den med. Ska i alla fall julmysa lite innan det är dags för självaste julafton. Och försöka fixa till mina naglar så jag inte fastnar i allt hela tiden. Och så kanske träffa Emmsan, mycket nu alltså. Men det är ju ändå bara trevligt.

Nu ska jag fortsätta spela Three Days Grace och vänta på Anna, och fixa lite saker. Men jag antar att ni inte blir av med mig i första taget, jag skriver väl säkert imorgon. Ha det gott.

So long lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0