Good, good life

Wiho. Grym dag än så länge. Började bra, fortsatte bra, och förhoppningsvis slutar den minst lika bra. Även om jag måste läsa natur som jag inte förstår någonstans. Känns som jag inte ens har varit med på genomgångarna till det här provet, plus att jag absolut inte har övat förrän idag. Till och med så att min lillebror fick förklara för mig.. Kan inte gå sämre. Men vi får hålla tummarna för att det går vägen ändå.

Satt och fikade med min kära lillebror förut förresten. Var länge sen vi hade en sån där stund då vi sitter och flummar som bara vi kan. Visste ni förresten att han kan låta som Facebook-chatten? Och att han förvirrar mig med sina förklaringar om folk. Men kul hade vi.

Jag är jättesugen på att springa lite, fruktansvärt sugen på att låta benen springa ur sig träningsvärken, men frågan är om man borde prioritera bort naturen och springa en runda? Nästan så att det är värt det, har ändå en massa hål imorgon som jag kan plugga på. Om jag nu kommer göra det, det vet man aldrig. Det värsta är att ju mer jag tänker på det, ju mer vill jag hoppa i löparskorna och springa lite.. Men nej, vet ni, jag tar det imorgon, nu hinner jag ändå inte. Så, bra då har jag beslutat mig om det i alla fall. Bra.
Idag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0