Do nothing today, give yourself a break, sunday

Pyjamasbyxor, linne och myströja, Kvarteret Skatan och sen lite Vänner och där har ni min förmiddag. Är det söndag så är det liksom. Och jag tänkte ta och göra en sån där lista som alla kanske egentligen hatar men jag tycker ändå det kan vara lite kul att göra en, det handlar ju ändå om mitt år. Ingen kanske bryr sig egentligen men sak samma :P 

1. Gjort någonting i år som du aldrig gjort förut?
Ja en massa saker, varit i Rom, varit i Grekland, hmm nåt mer? Tagit körkort!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Både ja och nej. Mitt ena var att ta körkort innan årets slut. Det höll jag. Det andra höll jag verkligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Frida fick ju Tristan :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nje. Inte nära.
5. Vilka länder besökte du?
Italien, Grekland.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, något finns det nog med all säkerhet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Hmm många här med. Några i februari, några i april, några i juni, några i september och några i oktober och november.
8. Vad var din största framgång år 2009?
Hmm framgång... ? Ingen aning.. :P
9. Största misstaget?
Helt ärligt? Att färga håret mörkt vilket jag gjorde för exakt 3 månader sen. Sämsta valet i år.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Faktum är att jag har hållt mig friskare än andra år i år.
11. Bästa köpet?
Hmm, resan till Grekland! :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Grekland
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja en massa bra saker :D
14. Vilka sånger kommer du alltid att minnas om år 2009?
Oj shit, typ hundratals. Men OneRepublic - All The Right Moves är helt klart en favorit från i år. Och så alla sommarlåtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämför med tidigare år?
Gladare. Det här har varit ett sjukt bra år.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Hmm...Svårt. Men skrivit lite mer.
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Ätit mindre godis... Kanske :P
18. Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade den med familjen och lite släkt.
19. Blev du kär i år?
Ja...
20. Favoritprogram på TV?
Från i år? De gamla vanliga skulle jag tro.
21. Bästa boken du läste i år?
Där regnbågen slutar.
22. Största musikalist upptäckten?
Åh, hmm... Största? Hjälp vad svårt... Men åh en massa bra. Ludovico Einaudi.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En klocka, Vänner säsong 1.
24. Något som du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.. Var dålig på att önska mig något :P
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Levde livet. Gick på promenad. Hade det allmänt bra :)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, man kunde ta bort några dagar, veckor kanske rentav månader.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min stil? Haha vilken fråga. Min stil är som den alltid är :P
28. Vad fick dig att må bra?
Det mesta faktiskt. Personer. Sommarlovet!
29. Vem saknade du?
Lätt fråga. Behövs nog inget svar.
30. De bästa nya personerna du träffade?
Mica, Emma och Tåg-Krille. För så himla kul vi hade med dom :)

Ni kan ju ta och läsa lite tycker jag, lite kul är det ändå. Och med det säger vi nästan hej då till 2009, bara fyra dagar kvar. Lite knäppt.


Bild från något av det bästa jag gjort i år. Dels sommarlovet, dels Grekland och dels 2009!
Tack alla som gjort mitt år till det bästa på länge. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0