December, har du några hjältar kvar?

Det är tisdag, och det är fortfarande något speciellt med tisdagar. men jag vet inte om det är nåt bra eller nåt dåligt. men jag vet i alla fall att tisdagar alltid följs av en onsdag, och just denna onsdag betyder sista dagen på jobbet för mig, och det är ju absolut inget att klaga på om man säger så! Det är jag grymt tacksam för. Och sen är det snart slut på året också. Nytt år, nya möjligheter sa Emmy precis. Kanske är det extra sant den här gången, med studenten och allt.


Och nu ska jag sova.

Men jag måste passa på att tacka Anna, du vet varför.

Kommentarer
Postat av: annapanna

det här året gör vi tillsammans, som så många andra år, då blir det perfekt :)

2009-12-29 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0